Ene 20 2008

Profile Image of Espiral
Espiral

Biologia-Geologia

Publicado en 12:03 pm en Blogs de profesor@s

Manel Collado es profesor de Biología y Geología de Secundaria en el IES Penyagolosa (Castelló). Nos presenta su blog Biologia-Geologia, participa en la categoría de Blogs de Profesores y Profesoras.

El meu nom és Manel Collado i soc professor de Biologia i Geologia de Secundària. Solc utilitzar les TIC a les meues classes de manera habitual, presentacions de power, aula virtual de moodle, pàgines web … i aquest bloc que ara us presente: http://bigpenyagolosa.blogspot.com/ i que està connectat amb un altre: http://fpacit.blogspot.com/, dirigit a la “Formació de persones Adultes”

Si be el primer està dirigit, fonamentalment al meu alumnat d’ESO i Batxillerat per tal de presentar notícies relacionades amb l’àrea científica i que utilitzem a les classes per al seu ús i debat, el segon, està més bé dirigit al professorat d’adults de l’àmbit científic-tecnològic per debatre aspectes i material que poden ser usats en l’aula. No obstant això, l’ús, tant l’un com l’altre, és indistint.

Espere que pugueu traure la utilitat i/o orientació que jo faig d’ells.
**************************
Mi nombre es Manel Collado y soy profesor de Biología y Geología de Secundaria. Suelo utilizar las TIC enmis clases de manera habitual, presentaciones de power, aula virtual de moodle, páginas web y este bloque que ahora os presento http://bigpenyagolosa.blogspot.com/ y que está conectado con otro: http://fpacit.blogspot.com/, dirigido a la “Formación de personas Adultas”
Si bien el primero está dirigido, fundamentalmente a mi alumnado de ESO y Bachillerato por tal de presentar noticias relacionadas con el área científica y que utilizamos a las clases para su uso y debate, el segundo, está más bien dirigido al profesorado de adultos del ámbito científico-tecnológico para debatir aspectos y material que pueden ser usados en el aula. Sin embargo, el uso, tanto el uno como el otro, es indistinto.
Espero que podáis sacar la utilidad y o/orientación que yo haya de ellos

No hay comentarios aún

Trackback URI | Comments RSS

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.