CEIP Lluçanès

Yolanda Roset Aligué nos presenta el blog CEIP Lluçanès en la categoría de Blogs de Centro:

2010-01-27_2248

Bloc de l’escola Lluçanès de Prats de Lluçanès on hi participa tota la comunitat educativa donant a conèixer les activitats, projectes, sortides… que es realizen a l’escola i, al mateix temps, es proporciona informació rellevant als alumnes i a les famílies. És un espai d’intercanvi, comunicació i una gran porta oberta entre el nostre centre i la resta de la societat.
Des d’aquest bloc es pot accedir a la resta de blocs de l’escola: el bloc d’informàtica, educació especial (atenció a la diversitat), medi ambient, anglès…
El bloc de l’escola juntament amb la resta de blocs configuren una visió general del nostre centre i de la tasca que s’hi està portant a terme.

2 comments to CEIP Lluçanès

  • Laureano García González

    Estuve de profesor en el Centro de enseñanza del lluçanès por los años 75-84 y tengo buenísimos recuerdos de aquella época. Reuerdo al Sr. Grau (hijo del pueblo) a Dña. Luisa, al Sr. Granados, a Jaume (de Sant Feliu) a Lolita (mujer del verterinario); a alumnos/as como Pere (de Perafita, creo) , a Mónica Pujalls (¿se escribe así?), a Conchita Pla Montferrery a su prima María. ¡Ah!, también recuerdo las juergas que nos corríamos los maestros en la Fonda de Llorenç, y a unas hermanas muy simpáticas que nos invitaban a a su casa a Bailar . A Josep de la Fasina y las partidas que nos echábamos a las cartas hasta las tantas. Añoro aquel tiempo, y no acabaría de contar anédotas. A francisco de Oristá, el bar de la Pili, el oriente, la neblina que se ponía por las mañanas que no se vfeía a dos metros de distancia. ¡Viva Prats de Lluçanès! Recuerdos a los que he mencionado (algunos habrán muerto), a los que he omitido y a todo en pueblo. Me olvidaba del Sr. Gumbau (Conseje del Centro) con su luenga barba cana. Saludos a todos.

  • Laureano García González

    Cada vez que veo Prats de Lluçanés, me alegra mucho, porque me recuerda una estancia muy rica en vivencias, todas positivas.

Escriba un comentario

 

 

 

Usted puede utilizar estas etiquetas HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>